ГлавнаяКорисна інформація

Як донести інформацію до споживача?
Відповідь очевидна - реклама на бігбордах

 

Реклама на бігбордах - найпоширеніший і один з найбільш ефективних видів зовнішньої реклами. Реклама на білбордах з легкістю справляється зі своїм важливим завданням - донесення необхідної інформації максимально можливій кількості потенційних споживачів.

 

 «Плюси» зовнішньої реклами

  1. Зовнішня реклама в порівнянні з іншими видами охоплює максимальну за чисельністю і часу впливу аудиторію споживачів.
  2. Саме наружка - самий ненав'язливий і нераздражающіе вид реклами.
  3. Тільки зовнішня реклама ефективно впливає на основний кістяк споживача - середній клас нашого суспільства.
  4. Важливо, що зовнішня реклама розміщується так, щоб достукатися саме до потенційних споживачів конкретного бізнесу або направити вплив на максимально широку аудиторію.

 

А «мінуси» зовнішньої реклами
Черги на кращі рекламні місця і зниження ефективності реклами від високої щільності рекламних носіїв.

 

 Географія розміщення бігбордів

Рекламні щити, як правило, розташовуються уздовж доріг з жвавим трафіком по обидва боки від дороги або на розділових смугах, що дозволяє по максимуму охопити основні транспортні розв'язки і магістралі міста. У основної маси щитів є дві сторони (Сторона А яка знаходиться праворуч від дороги, у напрямку руху транспорту, а сторона В зліва.) Для рекламних щитів, які розміщені на розділовій смузі, вибір сторони не грає ніякої ролі.

 

Вибір місця.
Оцініть згідно Вашим припущеннями, за якими з доріг міста найчастіше їздять ваші потенційні клієнти. Наприклад, якщо ви торгуєте канцтоварами то цільова аудиторія студенти і школярі, а значить бігборд потрібно шукати неподалік від популярних Інститутів і Університетів, якщо ви торгуєте садовими інструментами, то ваш трафік ближче до виїзду з міста і т.д. Після того як ви оберете місце, бажано самостійно виїхати і подивитися який з бігбордів найбільш Вам подобається, розміщення, оглядовість та інше. Ну звичайно, ідеальний, на Вашу думку, борд може бути зайнятий. Але це проблема вирішувана так як, на кожному багборде є контактні дані його власника, і всі умови оренди, вартість і терміни можна з'ясувати в телефонному режимі.

 

Створення макета.
Для найбільшої віддачі, макет повинен містити лише одну послугу або товар або рекламний слоган. Це центр вашого макета (центр в переносному сенсі, а не в буквальному). Рекомендую центром вашого макета зробити ту послугу або товар, яка дійсно більш вигідна для потенційних клієнтів - найдешевший товар серед рівних, вельми підходить. Це зображення товару повинно займати більше 40% всього зображення бігборда, поруч розмістіть вартість і найважливіший параметр товару за яким покупець зможе оцінити співвідношення ціни і якості продукту. Наприклад, якщо це ноутбук, то швидше за все це Lenovo, так як він дешевше, рівних за технічними характеристиками відомих брендів, поруч ціна конкретної моделі, і скажімо потужність процесора, по якій покупець зможе оцінити продукт. Потім, розмістіть у верхньому лівому кутку Логотип своєї фірми, так як це найбільш найкраще місце для нього, в останньому просторі телефон більший і адреса. Ось - стандартний інформативний макет готовий, Ваше інтуїція і натхнення допоможе довести макет до досконалості зовнішньої реклами.

 

Оцінка результату.
Після того як ви розмістили реклами на бігборді, доручіть комусь із Ваших працівників відстежувати рекламний джерело за яким приходять клієнти. Способів маса, від найпростішого опитування клієнтів при покупці, до ідентифікації самим клієнтом - наприклад якщо на бігбордах написано про 7% знижку і це інформація розміщена тільки на бігборді, то всіх клієнтів, які вимагають знижку 7%, можна вважати заслугою бігборда, так як розмір знижки не стандартний і клієнт б про неї не дізнався і не здогадався б самостійно. Після того як досконалий опитування клієнтів за певний період - від двох тижнів до місяця, скласти статистику і порахувати прибуток яку Вам приніс Бігборд не складно.